Αρχική Εξειδικευμένες εφαρμογές PRISMA Win Διαχείριση Κέντρου Αισθητικής
διαχειριση κεντρου αισθητικής

Κέντρο αισθητικής με οικονομία χρόνου, οργάνωση και αποτελεσματικότητα

PRISMA Win Διαχείριση Κέντρου Αισθητικής

Η εφαρμογή PRISMA Win Διαχείριση Κέντρου Αισθητικής προσφέρει όλα όσα χρειάζεται ένα σύγχρονο spa, beauty studio ή κέντρο αδυνατίσματος:
Από την παρακολούθηση ραντεβού και την καταγραφή εργασιών ανά αισθητικό, έως το πλήρες ιστορικό πελάτη με ανάλυση σώματος/προσώπου. Μία ευέλικτη και εξελιγμένη λύση που αυτοματοποιεί τη reception, διαχειρίζεται το προσωπικό και την αποθήκη, και σας απελευθερώνει χρόνο για την πραγματική σας δημιουργία. Παράλληλα, προσφέρει πλήρη έλεγχο λειτουργίας με αναφορές και real-time πληροφορίες.

Ραντεβου, εργασιες, προσωπικο και αποθηκη — ολα σε ενα συστημα

Special features

01
  • Πλήρες Ιστορικό, ανάλυση προσώπου και σώματος με όλες τις απαραίτητες και σημαντικές πληροφορίες που αφορούν τον πελάτη, αλλά και το ιατρικό του ιστορικό.
  • Μηχανογραφημένο Βιβλίο Εισόδου – Εξόδου Πελάτη.
  • Διαχείριση Reception, με αυτόματη καταγραφή όλων των εργασιών της ημέρας ανά ραντεβού Πελάτη, ανά Συνεργάτη (Αισθητικό) ή ομάδα συνεργατών.
  • Υπενθύμιση υποχρεώσεων όπως: Ραντεβού Πελατών ανά Συνεργάτη (Αισθητικό), μηνύματα ημερολογίου, εορτολόγιο κ.α.
  • Ανεκτέλεστα ραντεβού ημέρας ανά Συνεργάτη (Αισθητικό).
  • Πλήρες ιστορικό Πελάτη, με καταγεγραμμένες όλες τις επισκέψεις του και τις εργασίες που έχει κάνει ανά ημερομηνία και ανά Συνεργάτη (π.χ. θεραπεία σώματος που έχει εφαρμοστεί κ.α.). 
  • Συσχέτιση εργασιών και προϊόντων ανά Πελάτη. Χαρακτηριστικά πελατών – Εικόνα πελάτη.
  • Διαχείριση Συνεργατών (Αισθητικός) με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας βάσει τζίρου και εισπράξεων.
  • Παρακολούθηση ειδών Αποθήκης προς πώληση ή ιδιοκατανάλωση.
κέντρο αισθητικής
διαχείριση κέντρου αισθητικής

Χαρακτηριστικά

διαχείριση κέντρου αισθητικής

Εύχρηστη και έξυπνη Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, με καταχώρηση όλων των στοιχείων και άψογη παρακολούθηση όλων των συναλλαγών!

Πλήρης παρακολούθηση των αποθηκευτικών χώρων κάθε επιχείρησης και των προϊόντων της από τη στιγμή της εισαγωγής τους στην αποθήκη, μέχρι τη στιγμή της εξαγωγής. Με ιστορικό και δεδομένα πάντα διαθέσιμα, σε πραγματικό χρόνο, με την αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών της αποθήκης, με ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία όλων των εμπλεκόμενων, όλο το δίκτυο εργασιών που αφορά τα είδη σας τρέχει απρόσκοπτα και με επιτυχία.

Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.

Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.

Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!

H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.).

Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ζητήστε μια παρουσίαση