ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Το PRISMA Win ERP αποτελεί βασικό στοιχείο διαφοροποίησης της επιχείρησης προσφέροντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεται σε μια εποχή όπου απαιτείται η αξιοποίηση της πληροφορίας στο μέγιστο. Παράλληλα, προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης σε κάθε διαδικασία, ώστε οι φυσικοί της πόροι να αξιοποιούνται και να χρησιμοποιούνται με τον οικονομικότερο τρόπο.
Xειρίζεται άψογα τον υψηλό όγκο δεδομένων των επιχειρήσεων με πλήρη ορατότητα και έλεγχο σε κάθε τομέα της. Εξασφαλίζει την αυτοματοποίηση των διαδικασιών προσφέροντας ευελιξία και ταχύτητα. Είναι επεκτάσιμο και κυρίως προσφέρει μία συνολική θεώρηση της επιχείρησης, αξιοποιώντας την πληροφόρηση που λαμβάνεται αυτόματα από τα τμήματά της.
Συμβάλλει στο να ληφθούν οι αποφάσεις που πρέπει, τη χρονική στιγμή που πρέπει, σε μία βάση πλήρους ενημέρωσης, και με την πληροφορία να είναι διαθέσιμη σε αληθινό χρόνο.
Παραγγελίες, Εισπράξεις και Απογραφές εκτελούνται με μεγάλη ευκολία και ακρίβεια, αφού η εφαρμογή προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό εργονομίας και πλούσιας πληροφόρησης! Ο χειριστής μπορεί να επαληθεύσει και να πιστοποιήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του πελάτη και να καταχωρήσει παραγγελίες με ασφάλεια, με δυνατότητα άμεσης αποστολής στο back office ανά παραγγελία ή μαζικά στο τέλος της ημέρας. Μπορεί να εκτελέσει αναζήτηση των ειδών με αναγνώστη barcode, να επιλέξει πολλαπλά είδη σε κάθε παραγγελία, να ορίσει έκπτωση ανά είδος ή συνολικά, να εκτυπώσει την παραγγελία ή να την κοινοποιήσει μέσω e-mail.
Η εφαρμογή αντλεί και επεξεργάζεται δεδομένα από τις εφαρμογές PRISMA Win (Εμπορική Διαχείριση, Λογιστική Διαχείριση, Point Of Sale) και παρέχει πλούσια σε πληροφορίες στατιστικά (Διαγράμματα, Συγκεντρωτικούς Πίνακες/Pivot, Κάρτες Δεδομένων, Μετρητές, Χάρτες ή Λίστες) σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή σας επιτρέπει να δημιουργήσετε δικά σας διαγράμματα, πίνακες κ.α. και να ορίσετε εσείς τις πληροφορίες που επιθυμείτε να λαμβάνετε και μάλιστα χωρίς περιορισμούς στον αριθμό των αποτελεσμάτων.
Παραγγελίες, Εισπράξεις και Απογραφές εκτελούνται με μεγάλη ευκολία και ακρίβεια, αφού η εφαρμογή προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό εργονομίας και πλούσιας πληροφόρησης! Ο χειριστής μπορεί να επαληθεύσει και να πιστοποιήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του πελάτη και να καταχωρήσει παραγγελίες με ασφάλεια, με δυνατότητα άμεσης αποστολής στο back office ανά παραγγελία ή μαζικά στο τέλος της ημέρας. Μπορεί να εκτελέσει αναζήτηση των ειδών με αναγνώστη barcode, να επιλέξει πολλαπλά είδη σε κάθε παραγγελία, να ορίσει έκπτωση ανά είδος ή συνολικά, να εκτυπώσει την παραγγελία ή να την κοινοποιήσει μέσω e-mail.
Είναι λογικό κάποιες συμφωνίες να διαφοροποιούνται από προμηθευτή σε προμηθευτή και από πελάτη σε πελάτη ανάλογα το τζίρο, τα προϊόντα και άλλους παράγοντες. Η διαχείριση ειδικές συμφωνίες προσφέρουν τη δυνατότητα ορισμού εμπορικής πολιτικής ανά πελάτη /προμηθευτή.
Αναλυτικότερα: Για κάθε πελάτη / προμηθευτή μπορούν να οριστούν ειδικές τιμές ή εκπτώσεις, ανεξάρτητες των σταθερών τιμοκαταλόγων, για συγκεκριμένα είδη ή υπηρεσίες, είτε ομάδες αυτών. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα οι τιμές ή οι εκπτώσεις να προκύπτουν βάσει προκαθορισμένων ορίων ποσοτήτων και να ισχύουν για συγκεκριμένη ημερολογιακή περίοδο και συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής.
Με το module ειδικές συμφωνίες μπορείτε επιπλέον να ορίσετε προσφορές που θα “τρέξουν” για συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι γνωστές “προσφορές φυλλαδίου” super market, mini market, πολυκαταστημάτων και όχι μόνο, αυτοματοποιούνται πλήρως. Η διαδικασία και η παρακολούθησή τους και των ειδών που συμμετέχουν σε αυτές είναι μία εύκολη και απλή υπόθεση.
Έχετε στην Αποθήκη σας είδη με πολλούς κωδικούς; Ένα είδος για παράδειγμα έχει εργοστασιακό κωδικό, κωδικό barcode, κωδικό προμηθευτή και οι 3 είναι εξίσου σημαντικοί για τη διαχείρισή του; Θέλετε να μπορείτε εύκολα να προτείνετε στους πελάτες σας τα αντίστοιχα είδη όταν κάποιο είδος είναι σε έλλειψη; Γνωρίζετε πού εφαρμόζεται ο κάθε κωδικός (π.χ. μελάνι για εκτυπωτές ή ανταλλακτικό για οχήματα); Το module αντίστοιχα είδη & εφαρμογές είναι η ιδανική επιλογή για επιχειρήσεις ανταλλακτικών, βιομηχανικών εργαλείων, χρωματοπωλεία, βιβλιοπωλεία, ένδυση και υπόδηση, τρόφιμα και γενικότερα επιχειρήσεις που καλούνται να διαχειριστούν καθημερινά πολλούς κωδικούς στα είδη τους. Επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα αντιστοίχισης μεταξύ ομάδων κωδικών για χρήση εναλλακτικών κωδικών κατά την αναζήτηση είδους. Η διαχείριση υποστηρίζει την δημιουργία παραμετρικών αρχείων εφαρμογών (π.χ. ανταλλακτικό) που εφαρμόζεται σε μια ομάδα συσκευών και την αναζήτηση ειδών κατά εφαρμογή.
Προϊόντα όπως είναι οι ηλεκτρικές συσκευές που διαθέτουν σειριακό αριθμό χρειάζονται ιδιαίτερη διαχείριση. Το module Serial Numbers δίνει λύση στις εξειδικευμένες απαιτήσεις ειδών με σειριακούς αριθμούς αφού καταγράφονται και παρακολουθούνται όλες οι επιπλέον πληροφορίες που τα αφορούν. Serial number, part number, μοντέλο συσκευής, προέλευση, χρώμα, βάρος κτλ. Ταυτόχρονα, η εφαρμογή διαχειρίζεται τις εγγυήσεις των προϊόντων για κάθε Serial Number ξεχωριστά.
Δημιουργήστε τα δικά σας barcode για τα είδη σας ή τα ράφια σας και τις ετικέτες αλληλογραφίας για τους Πελάτες / Προμηθευτές σας και εκτυπώστε τα με λίγα μόνο κλικ. H εφαρμογές PRISMA Win υποστηρίζουν τη χρήση αναγνώστη Barcode και εκτυπωτή ετικέτας για ακόμα περισσότερη ταχύτητα στην αναζήτηση των ειδών και στη διαχείριση της αποθήκης. To module Διαχείριση Barcode διαχειρίζεται και δημιουργεί barcode βάσει διεθνών προδιαγραφών (ΕΑΝ 13, ITF-14, UCC/EAN 128) σύμφωνα με το GS1 ASSOCIATION – GREECE
Η διαδικασία της δημιουργίας είναι πολύ απλή και σας επιτρέπει να εισάγετε μέχρι και 15 πεδία ανά ετικέτα (στοιχείων πελάτη / προμηθευτή / είδους / παραστατικού, κειμένου, εικόνα) καθώς και να καθορίσετε τη θέση κάθε πεδίου. Μπορείτε να επιλέξετε την εκτύπωση 2 διαφορετικών Barcodes ανά είδος στην αποθήκη ή ετικέτες ανά πελάτη/ προμηθευτή. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε την ομαδική τους εκτύπωση μέσω φίλτρων, ενώ μπορείτε να ορίσετε και την αυτόματη εκτύπωση Barcodes κατά την καταχώρηση των παραστατικών αγορών και πωλήσεων.
Μεταξύ άλλων μπορείτε να δημιουργήσετε και να εκτυπώσετε:
H κατάλληλη διαχείριση για τις παραγωγικές επιχειρήσεις αφού τους επιτρέπει την παρακολούθηση των πρώτων υλών σε οποιαδήποτε γραμμή παραγωγής με:
Στις συνταγές παραγωγής μπορούν να επιλέγονται από το χειριστή πρώτες ύλες οι οποίες βρίσκονται σε διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους από αυτόν που καταχωρείται η συνταγή, ενώ πληροφορίες όπως η Ποσότητα προ Φύρας, το Ποσοστό φύρας ανά είδος κ.α. είναι φυσικά διαθέσιμες.
Το module μεταξύ άλλων προσφέρει δυνατότητες για:
Τα συνηθέστερα είδη που είναι απαραίτητο να παρακολουθούνται σε παρτίδες είναι τα:
Το module είναι απόλυτα εξειδικευμένο για τη διεξοδική παρακολούθησή τους.
Παραδείγματα
Η διαχείριση παρτίδων είναι απαραίτητη για λόγους ιχνηλασιμότητας των προϊόντων και για την παρακολούθηση διαθεσιμότητας των ειδών της αποθήκης με μεγαλύτερη ανάλυση ενώ παράλληλα μπορεί να εφαρμοστεί και σε ένα ακόμα μεγάλο αριθμό περιπτώσεων.
Εξυπηρετεί ιδανικά περιπτώσεις όμοιων προϊόντων που αγοράζονται π.χ. από δύο διαφορετικούς προμηθευτές και οι τιμές αγοράς μεταξύ τους έχουν μεγάλη απόκλιση. Σε αυτή την περίπτωση δημιουργούνται δύο διαφορετικές παρτίδες ανά προμηθευτή ενώ κατά την καταχώρηση των τιμολογίων αγοράς ενημερώνονται αυτόματα οι αντίστοιχες παρτίδες.
Άλλη περίπτωση είναι η ανάγκη να διαχωριστεί το υπόλοιπο ενός είδους ανά θέση αποθήκης ορίζοντας δύο διαφορετικές παρτίδες ή και περισσότερες ανάλογα με τους χώρους.
Συνδυάστε το module διαχείριση barcode με τις παρτίδες και εκτυπώστε στο barcode την ημερομηνία λήξης της παρτίδας. Αυτό εξυπηρετεί τη δημιουργία ετικέτας για ευπαθή προϊόντα και γενικότερα για είδη που λήγουν.
Πλήρης διαχείριση φακέλου και κοστολόγησης εισαγωγών με 5 διαφορετικούς τρόπους κοστολόγησης των ειδών, με δασμολογικές κλάσεις , αυτόματο υπολογισμό συναλλαγματικών διαφορών και πληθώρα οικονομικών εκτυπώσεων. Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα αυτόματου επανυπολογισμού των αξιών στα παραστατικά που έχουν ήδη καταχωρηθεί κάθε φορά που πραγματοποιείται μεταβολή ισοτιμίας.
Δυνατότητα εισαγωγής και εξαγωγής βασικών αρχείων της εφαρμογής όπως Πελατών / Προμηθευτών / Αποθήκης, εισπράξεων, πληρωμών, πωλήσεων και αγορών.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε:
Εγκαθιδρύστε προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης για τους πελάτες σας και κερδίστε! Διαχειριστείτε προωθητικές ενέργειες επιβράβευσης, μέσω συλλογής πόντων. Κάντε το εύκολα και απλά μέσα από την εμπορική σας διαχείριση! Η συλλογή των πόντων μπορεί να γίνει π.χ. από τα είδη της αποθήκης που επιλέγει ο πελάτης ή από τη συνολική αξία κάθε αγοράς που πραγματοποιεί, ενώ ένας τρόπος που θα μπορούσε να γίνει η εξαργύρωση είναι με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Η κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τη διαχείριση συλλογής και εξαργύρωσης πόντων συνδυάζοντας όλους τους τρόπους που προσφέρει ή χρησιμοποιώντας τον καθένα ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες της. Επιπλέον η διαχείριση προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των πελατών που συμμετέχουν στη διαχείριση πόντων.
Δυνατότητα διαχείρισης έως και 5 μεταβλητών, με οριζόμενο τύπο υπολογισμού για τα παραστατικά πωλήσεων και αγορών για παράδειγμα: μήκος x πλάτος x ύψος – φύρα.
Επιχειρήσεις όπως πρατήρια χονδρικής πώλησης ποτών, κάβες, επιχειρήσεις που εμπορεύονται φιάλες οξυγόνου, επιχειρήσεις με είδη πυρόσβεσης κ.ά. έχουν ιδιαίτερες ανάγκες για τη διαχείριση των ειδών τους, αφού είναι απαραίτητο να παρακολουθούν την εγγυοδοσία. Το module διαχείριση εγγυοδοσίας προσφέρει τη δυνατότητα αυτόματου υπολογισμού κενών φιαλών και περιεχομένου, για κάθε είδος με σκοπό τον αυτόματο υπολογισμό του στα παραστατικά αγορών και πωλήσεων. Προσφέρεται άμεση πληροφορία για την κίνηση των πελατών χονδρικής σε συνδυασμό με την κίνηση των ειδών. Καλύπτει απόλυτα την ανάγκη επιχειρήσεων για κενά συσκευασίας.
Δυνατότητα επικοινωνίας με τον κεντρικό server της EΛΤΑ Courier, Γενικής Ταχυδρομικής και ACS για την αποστολή στοιχείων του παραστατικού (πελάτης, αξίες, δέματα κ.λ.π.), ενώ επιστρέφεται ο αριθμός ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. Ταυτόχρονα, τυπώνεται συνοδευτικό μεταφοράς & αυτοκόλλητο για το δέμα, ενώ αποστέλλεται e-mail στον πελάτη σας με voucher & link για την παρακολούθηση της αποστολής. H σύνδεση με Courier επιτυγχάνεται για όλες τις εκδόσεις των εμπορικών εφαρμογών, ενώ δεν προϋποθέτει την ύπαρξη e-commerce.
Αν η δραστηριότητά σας σχετίζεται με την ανάληψη τεχνικών έργων, εργολαβιών και πάσης φύσεως εγκαταστάσεων αυτό το module θα καλύψει απόλυτα τις εξειδικευμένες ανάγκες σας. Η διαχείριση επιτυγχάνει το σωστό έλεγχο εσόδων-εξόδων, τη διεξοδική παρακολούθηση των κινήσεων πελατών και προμηθευτών και του ταμείου, με βάση τις λειτουργίες της επιχείρησης στις οποίες γίνεται η συγκέντρωση του κόστους.
Βασικά πλεονεκτήματα & λειτουργίες:
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συναινείτε στη χρήση cookies.
Οι ιστότοποι αποθηκεύουν cookies για να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα και να εξατομικεύσουν την εμπειρία σας. Μπορείτε να διαχειριστείτε τις προτιμήσεις σας, αλλά η αποτροπή ορισμένων cookies μπορεί να επηρεάσει την απόδοση και τις υπηρεσίες του ιστό
Τα απαραίτητα cookies ενεργοποιούν βασικές λειτουργίες και είναι απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου.
Τα στατιστικά cookies συλλέγουν πληροφορίες ανώνυμα. Αυτές οι πληροφορίες μας βοηθούν να κατανοήσουμε πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας.
Τα Marketing cookies χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση των επισκεπτών σε ιστότοπους. Ο σκοπός είναι να εμφανίζονται διαφημίσεις που είναι σχετικές και ελκυστικές για τον κάθε χρήστη ξεχωριστά.
Για περισσότερες πληροφορίες Cookie Policy και Πολιτική απορρήτου.