desktop2025 1

Μικρό...αλλά τόσο δυνατό

PRISMA Win Basic

Η ιδανική εφαρμογή για κάθε επιχείρηση που δραστηριoποιείται στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο, αλλά και στην παροχή υπηρεσιών. Αποτελεί την πλέον αξιόπιστη και παράλληλα προσιτή λύση μηχανογράφησης διατηρώντας την ευελιξία, την εργονομία και τις πιο σημαντικές δυνατότητες της Οικογένειας Εφαρμογών PRISMA Win. Η ταχύτητα με την οποία ο χειριστής εκτελεί τις διάφορες εργασίες στην εφαρμογή, σε συνδυασμό με την ευχρηστία της, προσφέρει εντυπωσιακή εξοικονόμηση χρόνου, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε υπάλληλο της επιχείρησης.

Ευελικτο λογισμικο για μικρες και μεσαιες επιχειρησεις

Χαρακτηριστικά

Η εφαρμογή καλύπτει όλες τις φορολογικές σας υποχρεώσεις -Ηλεκτρονική τιμολόγηση -Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ -Σύνδεση με ψηφιακή πλατφόρμα myDATA

Διαχείριση συναλλασσομένων

Εύχρηστη και έξυπνη Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, με καταχώρηση όλων των στοιχείων και άψογη παρακολούθηση όλων των συναλλαγών!

Έξυπνη παρακολούθηση Αποθήκης που βελτιστοποιεί την οργάνωση των αγορών. Θέτει όρια ασφαλείας για τα είδη και εξασφαλίζει την ύπαρξη του σωστού αποθέματος ανά πάσα στιγμή.

Εύκολη διαχείριση αγορών και παραλαβών με δυνατότητα Κοστολόγησης.

Η δυνατότητα ηλεκτρονικής τιμολόγησης που προσφέρει η εφαρμογή μειώνει το κόστος της επιχείρησης και εξοικονομεί χρόνο στο ανθρώπινο δυναμικό της.

Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

Extra διαχειρίσεις - Modules

Ένα σύγχρονο ψηφιακό σύστημα καταγραφής πελατών, απόλυτα εναρμονισμένο με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, προσφέρει στους επαγγελματίες πλήρη φορολογική συμμόρφωση, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για αυτοματοποίηση των διαδικασιών. Η καταγραφή πελατών ή οχημάτων πραγματοποιείται εύκολα και γρήγορα, με αυτόματη παραγωγή μοναδικού αριθμού εγγραφής για κάθε καταχώρηση, η οποία συνδέεται άμεσα με τα αντίστοιχα παραστατικά (αποδείξεις και τιμολόγια) εξασφαλίζοντας οργάνωση και συνέπεια. Όλα τα δεδομένα συγχρονίζονται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, διασφαλίζοντας διαφάνεια, αδιάλειπτη ενημέρωση και απόλυτη αξιοπιστία.

 

Παρακολούθηση ειδών αποθήκης με δυνατότητα διαχείρισης απεριόριστων κωδικών ανά είδος για διαφορετικές εφαρμογές (π.χ. Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης). Προσφέρεται η δυνατότητα αντιστοίχισης μεταξύ ομάδων κωδικών για χρήση εναλλακτικών κωδικών κατά την αναζήτηση είδους. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικού αρχείου εφαρμογών (π.χ. ανταλλακτικό) που εφαρμόζεται σε μια ομάδα συσκευών, όπως και η αναζήτηση των ειδών κατά εφαρμογή.

Διαχείριση Barcodes βάσει διεθνών προδιαγραφών (ΕΑΝ 13, ITF-14, UCC/EAN 128) σύμφωνα με το S1 ΕΛΛΑΣ ΑΕ (πρώην ΕΛΚΕΣΗΠ ΑΕ).

  • Δυνατότητα αυτόματης προβολής κατά τη διαδικασία δημιουργίας του Barcode.
  • Εισαγωγή ανά ετικέτα 15 πεδίων (στοιχείων πελάτη / προμηθευτή / είδους / παραστατικού, κειμένου, εικόνα) με καθορισμό θέσης.
  • Δυνατότητα εκτύπωσης 2 διαφορετικών Barcodes ανά είδος στην αποθήκη ή ετικέτες ανά πελάτη/ προμηθευτή
  • Ομαδική εκτύπωση Barcodes μέσω φίλτρων
  • Αυτόματη εκτύπωση Barcodes κατά την καταχώρηση των παραστατικών αγορών και πωλήσεων
 

Δυνατότητα διαχείρισης έως και 5 μεταβλητών, με οριζόμενο τύπο υπολογισμού για τα παραστατικά πωλήσεων και αγορών για παράδειγμα: μήκος x πλάτος x ύψος – φύρα.

Διαχείριση Εγγυοδοσίας με δυνατότητα αυτόματου υπολογισμού κενών φιαλών και περιεχομένου, για κάθε είδος με σκοπό τον αυτόματο υπολογισμό του στα παραστατικά αγορών και πωλήσεων. Προσφέρεται άμεση πληροφορία για την κίνηση των πελατών χονδρικής σε συνδυασμό με την κίνηση των ειδών. Καλύπτει απόλυτα την ανάγκη επιχειρήσεων όπως εμπόριο ειδών πυρόσβεσης και εμπόριο καυσίμων (φιάλες υγραερίου) για κενά συσκευασίας.

Δυνατότητα εισαγωγής και εξαγωγής βασικών αρχείων της εφαρμογής όπως Πελατών / Προμηθευτών / Αποθήκης, εισπράξεων, πληρωμών, πωλήσεων και αγορών.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε:

  • Ενημέρωση Ζυγιστικών
  • Ενημέρωση Ταμειακών μηχανών
  • Διαχείριση επικοινωνίας με φορητά τερματικά (Batch – On Line) για χρήση τιμολόγησης, παραγγελιοληψίας, εισπράξεων και διαχείριση Αποθήκης (απογραφή, παραλαβές)
  • Δημιουργία και Αποστολή τιμοκαταλόγων σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δημιουργία και Αποστολή παραστατικών πωλήσεων
  • Εισαγωγή ηλεκτρονικών παραστατικών για ενημέρωση του αρχείου αγορών

Επιβράβευση πελατών μέσω συλλογής πόντων. Η συλλογή των πόντων μπορεί να γίνει π.χ. από τα είδη της αποθήκης που επιλέγει ο πελάτης ή από τη συνολική αξία κάθε αγοράς που πραγματοποιεί, ενώ ένας τρόπος που θα μπορούσε να γίνει η εξαργύρωση είναι με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Η κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τη διαχείριση συλλογής και εξαργύρωσης πόντων συνδυάζοντας όλους τους τρόπους που προσφέρει ή χρησιμοποιώντας τον καθένα ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες της. Επιπλέον η διαχείριση προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των πελατών που συμμετέχουν στη διαχείριση πόντων.

Οι Ειδικές Συμφωνίες προσφέρουν τη δυνατότητα ορισμού Εμπορικής Πολιτικής ανά Πελάτη / Προμηθευτή.
Αναλυτικότερα:
Για κάθε πελάτη / προμηθευτή μπορούν να οριστούν ειδικές τιμές ή εκπτώσεις, ανεξάρτητες των σταθερών τιμοκαταλόγων, για συγκεκριμένα είδη ή υπηρεσίες, είτε ομάδες αυτών.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα οι τιμές ή οι εκπτώσεις να προκύπτουν βάσει προκαθορισμένων ορίων ποσοτήτων και να ισχύουν για συγκεκριμένη ημερολογιακή περίοδο και συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής.

Η εξειδικευμένη διαχείριση για γεωπόνους που καλύπτει απόλυτα την ηλεκτρονική καταγραφή της λιανικής πώλησης, καθώς και την ηλεκτρονική συνταγογράφηση των φυτοπροστατευτικών σκευασμάτων!

  • Αυτόματη αποστολή και καταγραφή της λιανικής πώλησης φυτοπροστατευτικών προϊόντων στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥπΑΑΤ άμεσα και με ασφάλεια 
  • Αρχείο με όλα τα εγκεκριμένα φυτοφάρμακα και online σύνδεση με την εφαρμογή του ΥπΑΑΤ για συνεχή ενημέρωση του με φυτοπροστατευτικά προϊόντα που προστίθενται ή καταργούνται
  • Καταγραφή των στοιχείων του αγρότη και του αγροτεμαχίου και πλήρης εικόνα για το τι έχει πουληθεί και πότε
  • Εμφάνιση των προηγούμενων παραστατικών, κατά την τιμολόγηση πελάτη (αγρότη ή παραγωγού), με δυνατότητα επιλογής και αντιγραφής εκείνου που περιέχει παρόμοια στοιχεία

Η διαχείριση υποστηρίζει την πώληση αγαθών από τρίτο για λογαριασμό μίας οντότητας επιτρέποντας, παράλληλα, την έκδοση έντυπου εκκαθάρισης, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή, για τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό της οντότητας. Απευθύνεται σε χονδρέμπορους που σχετίζονται με την εμπορία αγροτικών προϊόντων, ιχθύων κ.ά.. Επίσης, ανάγκη για έκδοση παραστατικού εκκαθάρισης έχουν και άλλες επιχειρήσεις όπως τα γραφεία τελετών κ.τ.λ.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ζητήστε μια παρουσίαση