prisma win efarmoges lianikis

Delicatessen - Super market - Mini market - Κρεοπωλείο - Περίπτερο

PRISMA Win Retail

Απευθύνεται σε επιχειρήσεις λιανικής που χρειάζονται ταχύτητα και ευκολία στο ταμείο, χωρίς πολύπλοκες λειτουργίες. Με φιλικό περιβάλλον αφής και ταχύτητα στην έκδοση των  παραστατικών είναι ιδανική για ένα ή περισσότερα σημεία πώλησης που θέλουν άμεση εξυπηρέτηση και σταθερότητα στην καθημερινή λειτουργία τους.

Γρηγορη εξυπηρετηση στο ταμειο με παραμετροποιησιμο περιβαλλον αφης

Χαρακτηριστικά

Πωλήσεις χωρίς καθυστερήσεις

  • Ταχύτατη έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων με δυνατότητα ταυτόχρονων συναλλαγών (απόδειξη σε αναμονή κ.ά.)

  • Αυτόματη ανάκτηση στοιχείων πελατών/προμηθευτών από την Α.Α.Δ.Ε.

  • Παρακολούθηση ακυρώσεων, τιμολογίων και πολλαπλές επιλογές εκτύπωσης αποδείξεων

  • Διαχείριση καρτέλας πελάτη με υπόλοιπα, ιστορικό και έξυπνα ευρετήρια

Εργαλεία διαχείρισης & πωλήσεων

  • Δημιουργία καταλόγων ειδών, barcode ετικετών και ζυγιζόμενων προϊόντων
  • Εύκολη διαχείριση εκπτώσεων, προσφορών και ειδικών τιμολογιακών πολιτικών

  • Μαζική ακύρωση/επαναφορά αποδείξεων και άμεση επανέκδοση

  • Κάρτες αλλαγής, κατάλογοι ειδών, δυνατότητα ενδοδιακίνησης
  • Πολλαπλές επιλογές εμφάνισης, με πλήρως παραμετρικά πληκτρολόγια πώλησης 

Ευχρηστία & τεχνολογία αιχμής

  • Εργονομική οθόνη αφής, ρυθμιζόμενη για κάθε τύπο επιχείρησης
  • Υποστήριξη πολλών τρόπων πληρωμής και σύνδεση με POS τραπεζών
  • Επιλογή γλώσσας (Ελληνικά/Αγγλικά) και ευέλικτη παραμετροποίηση εμφάνισης
  • Δυνατότητα άμεσης αποστολής e-mail με τις πιο κρίσιμες αναφορές (Z, πωλήσεις κ.ά.)

Αναφορές & Στατιστικά

  • Εκτενείς εκτυπώσεις και αναφορές για πωλήσεις ανά ώρα, ημέρα, ομάδα είδους κ.ά.

  • Χρήσιμες πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση προσωπικού & αποθεμάτων

  • Ευρετήριο συναλλαγών για άμεση επισκόπηση της καθημερινής δραστηριότητας

  • Εργαλεία μαζικής επικοινωνίας (π.χ. αποστολή SMS σε πελάτες)

  • Παρακολούθηση ταμείου & ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών

Extra διαχειρίσεις - Modules

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης και καταχώρηση νέων παραλαβών.

Δυνατότητα αντιστοίχισης απεριόριστων εναλλακτικών κωδικών ανά είδος (π.χ. Κωδικοί Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Ζυγιζόμενων, Κωδικοί Συσκευασίας, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης.

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωση τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις.

Προκειμένου να καλυφθούν οι περιπτώσεις επιχειρήσεων franchise ή επιχειρήσεων με περισσότερα από ένα καταστήματα, η Megasoft προσφέρει το module Loyalty Card Online, το οποίο χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει online σύνδεση μεταξύ υποκαταστημάτων συγκεντρώνει στο cloud όλους τους πόντους του πελάτη σε πραγματικό χρόνο από όποιο κατάστημα και αν ψωνίζει κάθε φορά, έτσι ώστε να ενημερώνεται η κάρτα του με τους διαθέσιμους πόντους και να τους εξαργυρώσει σε οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί! Η λειτουργία του Module προϋποθέτει το Module Διαχείριση Loyalty Card (POS) σε κάθε κατάστημα.

Οι επιχειρηματίες εστίασης & λιανικής  μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενσωματωμένες αναφορές σχετικά με το Ταμείο ημέρας, το Ζ κ.ά. και να λαμβάνουν τις πληροφορίες real time μέσω internet. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).

Ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης του προσωπικού, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή άμεσα διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία! Το ιστορικό ωρομέτρησης και το παρουσιολόγιο στο POS manager διαχειρίζονται και επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνουν αδιαμφισβήτητα και ασφαλή συμπεράσματα! Στο ιστορικό της ωρομέτρησης μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα της προσέλευσης και της αποχώρησης κάθε εργαζόμενου. Το παρουσιολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε για τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το διάστημα, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπο. 

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
  • Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
  • Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
  • Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

Αποκτήστε πρόσβαση στις αναφορές της εφαρμογής σας απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο μέσω internet με την υπηρεσία Report Server της Megasoft. Οι χειριστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις ήδη ενσωματωμένες αναφορές και να λαμβάνουν το αποτέλεσμα real time, ωστόσο παρέχεται και δυνατότητα κατασκευής οποιασδήποτε άλλης αναφοράς η οποία θα αντλεί δεδομένα είτε από την εμπορική, είτε από τη λογιστική ή την POS εφαρμογή σας. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε τους χειριστές που θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία, καθώς να επιλέξετε ποιες αναφορές θα μπορούν βλέπουν. Η πρόσβαση και προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστής, Smartphone ή Tablet).

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery Wolt μέσω του Api της Wolt. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέσω της Wolt και τις πληροφορίες για τα είδη που επιλέγουν οι πελάτες (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ.). Όλα τα δεδομένα που έρχονται από τη Wolt συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία. Ό,τι αλλαγή γίνει στο μενού στο POS γίνεται αυτόματα και στο μενού της επιχείρησης που εμφανίζεται στο Wolt.

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής του PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery e-food. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούν οι πελάτες του καταστήματος μέσω του e-food συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων που αφορούν τους ίδιους (στοιχεία επικοινωνίας πελάτη, διεύθυνση, παρατηρήσεις κ.τ.λ.) τα είδη που επιλέγουν, τον τρόπο πληρωμής (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) και τον τρόπο παραλαβής (delivery ή από το κατάστημα). Όλοι οι νέοι πελάτες που έρχονται από το e-food καταχωρούνται αυτόματα και με τα πλήρη στοιχεία τους στην POS εφαρμογή μέσω της γέφυρας, ενώ όλα τα δεδομένα που έρχονται από το e-food συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις της εφαρμογής και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία.

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery Box μέσω του Api της Box. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέσω της Box και τις πληροφορίες για τα είδη που επιλέγουν οι πελάτες. Όλα τα δεδομένα που έρχονται από τη Box συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία. Ό,τι αλλαγή γίνει στο μενού στο POS γίνεται αυτόματα και στο μενού της επιχείρησης που εμφανίζεται στο Box. 

Η ιδανική και αξιόπιστη λύση αυτόματου Πωλητή για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν ένα σύγχρονο, ευέλικτο και αυτόνομο σημείο πώλησης στους πελάτες τους. Οι πελάτες προσέρχονται στο κατάστημα και παραγγέλνουν εύκολα, γρήγορα και χωρίς αναμονές! Στον αυτόματο πωλητή, μπορούν να δουν όλο το μενού του καταστήματος και τις επιλογές για κάθε προϊόν, να βάλουν την παραγγελία τους, αλλά και να πληρώσουν. Η λύση περιλαμβάνει το εξειδικευμένο λογισμικό της Megasoft το οποίο επικοινωνεί με την PRISMA Win POS εφαρμογή στο κατάστημα, τον αυτόματο πωλητή KIOSK POS ST320 και το τερματικό πληρωμής Upt1000. Το σύστημα λειτουργεί εφόσον το κατάστημα διαθέτει οποιαδήποτε έκδοση των PRISMA Win POS εφαρμογών. 

Διαδικτυακές Υπηρεσίες που επιτρέπουν τη διασύνδεση μεταξύ PRISMA Win POS εφαρμογών με οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα. Η επικοινωνία γίνεται ανεξάρτητα από την e-shop πλατφόρμα και τη γλώσσα προγραμματισμού και επιτυγχάνεται μέσω τυποποιημένων μηνυμάτων. Με τη χρήση των υπηρεσιών επιτυγχάνεται η καταχώρηση των παραγγελιών και των στοιχείων των πελατών από το eshop απευθείας μέσα στην POS εφαρμογή σας και εκεί γίνεται όλη η διαχείριση της.

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης και καταχώρηση νέων παραλαβών.

Δυνατότητα αντιστοίχισης απεριόριστων εναλλακτικών κωδικών ανά είδος (π.χ. Κωδικοί Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Ζυγιζόμενων, Κωδικοί Συσκευασίας, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης.

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωση τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις.

Προκειμένου να καλυφθούν οι περιπτώσεις επιχειρήσεων franchise ή επιχειρήσεων με περισσότερα από ένα καταστήματα, η Megasoft προσφέρει το module Loyalty Card Online, το οποίο χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει online σύνδεση μεταξύ υποκαταστημάτων συγκεντρώνει στο cloud όλους τους πόντους του πελάτη σε πραγματικό χρόνο από όποιο κατάστημα και αν ψωνίζει κάθε φορά, έτσι ώστε να ενημερώνεται η κάρτα του με τους διαθέσιμους πόντους και να τους εξαργυρώσει σε οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί! Η λειτουργία του Module προϋποθέτει το Module Διαχείριση Loyalty Card (POS) σε κάθε κατάστημα.

Οι επιχειρηματίες εστίασης & λιανικής  μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενσωματωμένες αναφορές σχετικά με το Ταμείο ημέρας, το Ζ κ.α. και να λαμβάνουν τις πληροφορίες real time μέσω internet. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).

Ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης του προσωπικού, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή άμεσα διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία! Το ιστορικό ωρομέτρησης και το παρουσιολόγιο στο POS manager διαχειρίζονται και επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνουν αδιαμφισβήτητα και ασφαλή συμπεράσματα! Στο ιστορικό της ωρομέτρησης μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα της προσέλευσης και της αποχώρησης κάθε εργαζόμενου. Το παρουσιολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε για τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το διάστημα, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπο. 

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
  • Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
  • Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
  • Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

Αποκτήστε πρόσβαση στις αναφορές της εφαρμογής σας απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο μέσω internet με την υπηρεσία Report Server της Megasoft. Οι χειριστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις ήδη ενσωματωμένες αναφορές και να λαμβάνουν το αποτέλεσμα real time, ωστόσο παρέχεται και δυνατότητα κατασκευής οποιασδήποτε άλλης αναφοράς η οποία θα αντλεί δεδομένα είτε από την εμπορική, είτε από τη λογιστική ή την POS εφαρμογή σας. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε τους χειριστές που θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία, καθώς να επιλέξετε ποιες αναφορές θα μπορούν βλέπουν. Η πρόσβαση και προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστής, Smartphone ή Tablet).

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery Wolt μέσω του Api της Wolt. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέσω της Wolt και τις πληροφορίες για τα είδη που επιλέγουν οι πελάτες (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ.). Όλα τα δεδομένα που έρχονται από τη Wolt συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία. Ό,τι αλλαγή γίνει στο μενού στο POS γίνεται αυτόματα και στο μενού της επιχείρησης που εμφανίζεται στο Wolt.

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής του PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery e-food. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούν οι πελάτες του καταστήματος μέσω του e-food συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων που αφορούν τους ίδιους (στοιχεία επικοινωνίας πελάτη, διεύθυνση, παρατηρήσεις κ.τ.λ.) τα είδη που επιλέγουν, τον τρόπο πληρωμής (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) και τον τρόπο παραλαβής (delivery ή από το κατάστημα). Όλοι οι νέοι πελάτες που έρχονται από το e-food καταχωρούνται αυτόματα και με τα πλήρη στοιχεία τους στην POS εφαρμογή μέσω της γέφυρας, ενώ όλα τα δεδομένα που έρχονται από το e-food συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις της εφαρμογής και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία.

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery Box μέσω του Api της Box. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέσω της Box και τις πληροφορίες για τα είδη που επιλέγουν οι πελάτες. Όλα τα δεδομένα που έρχονται από τη Box συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία. Ό,τι αλλαγή γίνει στο μενού στο POS γίνεται αυτόματα και στο μενού της επιχείρησης που εμφανίζεται στο Box. 

Η ιδανική και αξιόπιστη λύση αυτόματου Πωλητή για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν ένα σύγχρονο, ευέλικτο και αυτόνομο σημείο πώλησης στους πελάτες τους. Οι πελάτες προσέρχονται στο κατάστημα και παραγγέλνουν εύκολα, γρήγορα και χωρίς αναμονές! Στον αυτόματο πωλητή, μπορούν να δουν όλο το μενού του καταστήματος και τις επιλογές για κάθε προϊόν, να βάλουν την παραγγελία τους, αλλά και να πληρώσουν. Η λύση περιλαμβάνει το εξειδικευμένο λογισμικό της Megasoft το οποίο επικοινωνεί με την PRISMA Win POS εφαρμογή στο κατάστημα, τον αυτόματο πωλητή KIOSK POS ST320 και το τερματικό πληρωμής Upt1000. Το σύστημα λειτουργεί εφόσον το κατάστημα διαθέτει οποιαδήποτε έκδοση των PRISMA Win POS εφαρμογών. 

Διαδικτυακές Υπηρεσίες που επιτρέπουν τη διασύνδεση μεταξύ PRISMA Win POS εφαρμογών με οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα. Η επικοινωνία γίνεται ανεξάρτητα από την e-shop πλατφόρμα και τη γλώσσα προγραμματισμού και επιτυγχάνεται μέσω τυποποιημένων μηνυμάτων. Με τη χρήση των υπηρεσιών επιτυγχάνεται η καταχώρηση των παραγγελιών και των στοιχείων των πελατών από το eshop απευθείας μέσα στην POS εφαρμογή σας και εκεί γίνεται όλη η διαχείριση της.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ζητήστε μια παρουσίαση