Αρχική Εφαρμογές εστίασης PRISMA Win Restaurant – Cafe
prisma win efarmoges lianikis

Ευχάριστο και απλό περιβάλλον για κάθε υπάλληλο

PRISMA Win Restaurant - Cafe

H λύση που απλοποιεί κάθε λειτουργία στον χώρο της εστίασης, από το μικρό cafe έως και την απαιτητική κουζίνα ενός μεγάλου εστιατορίου. Σχεδιασμένη για ταχύτητα, ευχρηστία και απόλυτη ακρίβεια, η εφαρμογή εξασφαλίζει άριστο συντονισμό ανάμεσα στην εξυπηρέτηση και την κουζίνα, ελαχιστοποιώντας λάθη και καθυστερήσεις.

Μειώστε τους χρόνους αναμονής, εξασφαλίστε την ορθότητα των παραγγελιών, οργανώστε την κουζίνα και τα πόστα παρασκευής, ελέγξτε εύκολα το ταμείο ανά πάσα στιγμή όπου και αν βρίσκεστε.

Αξιοποιηστε καθε παραγγελια!

Χαρακτηριστικά

ιδανικη για καθε τυπο επιχειρησης εστιασης

Καφέ, μπαρ, εστιατόρια, ταβέρνες, κλαμπ, beach bars, ζαχαροπλαστεία, αναψυκτήρια, delivery & take away, franchise δικτύα – με δυνατότητα πολλαπλών χώρων και τραπεζιών, πολλών σημείων πώλησης και διαφορετικών τιμολογιακών πολιτικών.

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης με δυνατότητα ενημέρωσης από back office, διόρθωση υπολοίπου μέσω κινήσεων απογραφής, καταχώρηση νέων παραλαβών. Συνταγές παραγωγής με υπολογισμό των αναλώσεων σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας.

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.

Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις: προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α..

Στις ώρες αιχμής, η εφαρμογή PRISMA Win Delivery – Take away συμβάλλει στην άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση των διανομών και κάνει την επιχείρηση την πρώτη επιλογή των πελατών!

  • Εμφάνιση οθόνης με τα βασικά στοιχεία του πελάτη κατά την εισερχόμενη κλήση
  • Αντιγραφή προηγούμενων παραγγελιών
  • Δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές
  • Αναζήτηση παραγγελιών με χρήση barcode
  • Παρακολούθηση παραγγελιών (εκκρεμείς, ολοκληρωμένες, ακυρωμένες)
  • Ταξινόμηση παραγγελιών ανά γεωγραφική ζώνη
  • Προβολή και διαχείριση χαρτών μέσω google maps
  • Εκτύπωση QR code με τη διεύθυνση του πελάτη στα παραστατικά για άμεση πλοήγηση του διανομέα
  • Ενδεικτικός χρόνος αναμονής
  • Προγραμματισμός παραγγελιών
  • Πλήρης παρακολούθηση και έλεγχος διανομέων
  • Διαχείριση τραπεζιών και πολλαπλών αιθουσών
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Oμαδοποίηση τραπεζιών
  • Μεταφορά παραγγελίας σε άλλο τραπέζι
  • Ποσοτικές προσφορές (mix & match)
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Διαχείριση εκπτώσεων
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής
  • Έκδοση τιμολογίου
  • Κλείσιμο βάρδιας διανομέων
  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Στατιστικές αναφορές με αυτόματη αποστολή τους με e-mail
  • Εκτύπωση Έσοδα Έξοδα
  • Ακύρωση ή επανέκδοση παραγγελιών
  • Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια
  • Μεταφορά λογαριασμών σε άλλο σερβιτόρο
  • Δυνατότητα έκδοσης πολλαπλών αποδείξεων ανά τραπέζι
  • Διαχείριση tips
  • Κεράσματα
  • Τιμοκατάλογοι ανά τομέα (αίθουσα, take away, delivery) ανά αίθουσα, τραπέζι ή πελάτη
  • Στατιστική εικόνα πελάτη στη λήψη παραγγελίας
  • Καρτέλα πελάτη με υπόλοιπο
  • Έλεγχος & αντιγραφή στοιχείων συναλλασομένων από την ΑΑΔΕ
  • Ευρετήρια πελατών – Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί και πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής ανά πελάτη
  • Ομαδική αποστολή SMS & Email
  • Διαχείριση εναλλακτικών κωδικών
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα είδη
  • Διαχείριση τροποποιητών
  • Διαθεσιμότητες ειδών
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πρόταση παραγγελίας για ελλείψεις και επάρκεια
  • Επίπεδα πρόσβασης ανά χειριστή
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά/Ελληνικά
  • Σύνδεση με ταμειακά και ζυγιστικά
  • Σύνδεση με POS τραπεζών

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης με δυνατότητα ενημέρωσης από back office, διόρθωση υπολοίπου μέσω κινήσεων απογραφής, καταχώρηση νέων παραλαβών. Συνταγές παραγωγής με υπολογισμό των αναλώσεων σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας.

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.

Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις: προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α..

Στις ώρες αιχμής, η εφαρμογή PRISMA Win Delivery – Take away συμβάλλει στην άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση των διανομών και κάνει την επιχείρηση την πρώτη επιλογή των πελατών!

  • Εμφάνιση οθόνης με τα βασικά στοιχεία του πελάτη κατά την εισερχόμενη κλήση
  • Αντιγραφή προηγούμενων παραγγελιών
  • Δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές
  • Αναζήτηση παραγγελιών με χρήση barcode
  • Παρακολούθηση παραγγελιών (εκκρεμείς, ολοκληρωμένες, ακυρωμένες)
  • Ταξινόμηση παραγγελιών ανά γεωγραφική ζώνη
  • Προβολή και διαχείριση χαρτών μέσω google maps
  • Εκτύπωση QR code με τη διεύθυνση του πελάτη στα παραστατικά για άμεση πλοήγηση του διανομέα
  • Ενδεικτικός χρόνος αναμονής
  • Προγραμματισμός παραγγελιών
  • Πλήρης παρακολούθηση και έλεγχος διανομέων
  • Διαχείριση τραπεζιών και πολλαπλών αιθουσών
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Oμαδοποίηση τραπεζιών
  • Μεταφορά παραγγελίας σε άλλο τραπέζι
  • Ποσοτικές προσφορές (mix & match)
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Διαχείριση εκπτώσεων
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής
  • Έκδοση τιμολογίου
  • Κλείσιμο βάρδιας διανομέων
  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Στατιστικές αναφορές με αυτόματη αποστολή τους με e-mail
  • Εκτύπωση Έσοδα Έξοδα
  • Ακύρωση ή επανέκδοση παραγγελιών
  • Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια
  • Μεταφορά λογαριασμών σε άλλο σερβιτόρο
  • Δυνατότητα έκδοσης πολλαπλών αποδείξεων ανά τραπέζι
  • Διαχείριση tips
  • Κεράσματα
  • Τιμοκατάλογοι ανά τομέα (αίθουσα, take away, delivery) ανά αίθουσα, τραπέζι ή πελάτη
  • Στατιστική εικόνα πελάτη στη λήψη παραγγελίας
  • Καρτέλα πελάτη με υπόλοιπο
  • Έλεγχος & αντιγραφή στοιχείων συναλλασομένων από την ΑΑΔΕ
  • Ευρετήρια πελατών – Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί και πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής ανά πελάτη
  • Ομαδική αποστολή SMS & Email
  • Διαχείριση εναλλακτικών κωδικών
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα είδη
  • Διαχείριση τροποποιητών
  • Διαθεσιμότητες ειδών
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πρόταση παραγγελίας για ελλείψεις και επάρκεια
  • Επίπεδα πρόσβασης ανά χειριστή
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά/Ελληνικά
  • Σύνδεση με ταμειακά και ζυγιστικά
  • Σύνδεση με POS τραπεζών

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης με δυνατότητα ενημέρωσης από back office, διόρθωση υπολοίπου μέσω κινήσεων απογραφής, καταχώρηση νέων παραλαβών. Συνταγές παραγωγής με υπολογισμό των αναλώσεων σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας.

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.

Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις: προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α..

Στις ώρες αιχμής, η εφαρμογή PRISMA Win Delivery – Take away συμβάλλει στην άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση των διανομών και κάνει την επιχείρηση την πρώτη επιλογή των πελατών!

  • Εμφάνιση οθόνης με τα βασικά στοιχεία του πελάτη κατά την εισερχόμενη κλήση
  • Αντιγραφή προηγούμενων παραγγελιών
  • Δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές
  • Αναζήτηση παραγγελιών με χρήση barcode
  • Παρακολούθηση παραγγελιών (εκκρεμείς, ολοκληρωμένες, ακυρωμένες)
  • Ταξινόμηση παραγγελιών ανά γεωγραφική ζώνη
  • Προβολή και διαχείριση χαρτών μέσω google maps
  • Εκτύπωση QR code με τη διεύθυνση του πελάτη στα παραστατικά για άμεση πλοήγηση του διανομέα
  • Ενδεικτικός χρόνος αναμονής
  • Προγραμματισμός παραγγελιών
  • Πλήρης παρακολούθηση και έλεγχος διανομέων
  • Διαχείριση τραπεζιών και πολλαπλών αιθουσών
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Oμαδοποίηση τραπεζιών
  • Μεταφορά παραγγελίας σε άλλο τραπέζι
  • Ποσοτικές προσφορές (mix & match)
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Διαχείριση εκπτώσεων
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής
  • Έκδοση τιμολογίου
  • Κλείσιμο βάρδιας διανομέων
  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Στατιστικές αναφορές με αυτόματη αποστολή τους με e-mail
  • Εκτύπωση Έσοδα Έξοδα
  • Ακύρωση ή επανέκδοση παραγγελιών
  • Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια
  • Μεταφορά λογαριασμών σε άλλο σερβιτόρο
  • Δυνατότητα έκδοσης πολλαπλών αποδείξεων ανά τραπέζι
  • Διαχείριση tips
  • Κεράσματα
  • Τιμοκατάλογοι ανά τομέα (αίθουσα, take away, delivery) ανά αίθουσα, τραπέζι ή πελάτη
  • Στατιστική εικόνα πελάτη στη λήψη παραγγελίας
  • Καρτέλα πελάτη με υπόλοιπο
  • Έλεγχος & αντιγραφή στοιχείων συναλλασομένων από την ΑΑΔΕ
  • Ευρετήρια πελατών – Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί και πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής ανά πελάτη
  • Ομαδική αποστολή SMS & Email
  • Διαχείριση εναλλακτικών κωδικών
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα είδη
  • Διαχείριση τροποποιητών
  • Διαθεσιμότητες ειδών
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πρόταση παραγγελίας για ελλείψεις και επάρκεια
  • Επίπεδα πρόσβασης ανά χειριστή
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά/Ελληνικά
  • Σύνδεση με ταμειακά και ζυγιστικά
  • Σύνδεση με POS τραπεζών
Καντε περισσοτερα

με extra διαχειρίσεις για κάθε απαίτηση

eErgani

Aνταποκριθείτε σύννομα και με ακρίβεια στις υποχρεώσεις που έφερε η εφαρμογή του Ψηφιακού Ωραρίου & της Κάρτας Εργασίας.

Η ιδανική λύση για τον επιχειρηματία, τον λογιστή και τον εργαζόμενο. Εύκολη, απλή, γρήγορη και αλάνθαστη!
Προφυλάσσει την επιχείρηση από παραλείψεις και ανθρώπινα λάθη και εξασφαλίζει σύννομη λειτουργία. 
Kαλύπτει πλήρως την υποχρέωση δήλωσης εισόδου και εξόδου των εργαζομένων στην επιχείρηση και την υποβολή των κινήσεων αυτών στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, με στόχο την ακριβή και ορθή καταγραφή της εργασίας κάθε εργαζόμενου.

 Η διαχείριση εγκαθίσταται σε οθόνη αφής οποιασδήποτε ανάλυσης, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με ποντίκι, τοποθετείται στα σημεία του χώρου εστίασης που απαιτείται όπως είναι η κουζίνα, το μπαρ, ή ο μπουφές κ.α. και δείχνει σε real time τις παραγγελίες που πρέπει να εκτελεστούν, αντικαθιστώντας τις εκτυπώσεις. Στα πλαίσια του διαδραστικού ελέγχου των παραγγελιών στην κουζίνα προσφέρει και δυνατότητες ταξινόμησης των παραγγελιών, αλλαγής της κατάστασης κ.ά. Χαρακτηριστικά: Σχεδίαση οθόνης ανά πόστο με δυνατότητες ορισμού πλάτους και πλήθους στηλών Η εμφάνιση όλων των καταστάσεων είναι παραμετρικά οριζόμενη από τους χειριστές (χρώματα, γραμματοσειρές) Ταυτόχρονη συνολική εικόνα των παραγγελιών ομαδοποιημένη ανά είδος Φιλτράρισμα των ειδών ανά πόστο 

Διαδικτυακές Υπηρεσίες που επιτρέπουν τη διασύνδεση μεταξύ PRISMA Win POS εφαρμογών με οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα. Η επικοινωνία γίνεται ανεξάρτητα από την e-shop πλατφόρμα και τη γλώσσα προγραμματισμού και επιτυγχάνεται μέσω τυποποιημένων μηνυμάτων. Με τη χρήση των υπηρεσιών επιτυγχάνεται η καταχώρηση των παραγγελιών και των στοιχείων των πελατών από το eshop απευθείας μέσα στην POS εφαρμογή σας και εκεί γίνεται όλη η διαχείριση της.

Για τις περιπτώσεις επιχειρήσεων franchise ή επιχειρήσεων με περισσότερα από ένα καταστήματα, χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει online σύνδεση μεταξύ υποκαταστημάτων. Συγκεντρώνει στο cloud όλους τους πόντους του πελάτη σε πραγματικό χρόνο από όποιο κατάστημα και αν ψωνίζει κάθε φορά, έτσι ώστε να ενημερώνεται η κάρτα του με τους διαθέσιμους πόντους και να τους εξαργυρώσει σε οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί! Η λειτουργία του Module προϋποθέτει το Module Διαχείριση Loyalty Card (POS) σε κάθε κατάστημα.Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,

  • Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
  • Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).
Διαχείριση κεντρικής παραγγελιοληψίας για επιχειρήσεις που κάνουν διανομή φαγητού. Οι τηλεφωνικές κλήσεις για παραγγελία απαντώνται σε ένα κεντρικό σημείο και αποστέλλονται βάσει των στοιχείων διεύθυνσης του πελάτη αυτόματα σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της επιχείρησης. Στη συνέχεια προωθούνται αυτόματα στα πόστα παρασκευής (εκτυπωτές κουζίνας/kitchen monitors) που έχουν οριστεί για κάθε υποκατάστημα, ενώ παράλληλα οι χειριστές του Call Center ενημερώνονται συνεχώς για την κατάστασή τους (έχει αποσταλεί, σε εξέλιξη, έχει κλείσει). Η online επικοινωνία του Call Center με τα υποκαταστήματα επιτυγχάνεται μέσω απλής σύνδεσης internet.

Web App λύση που δίνει πρόσβαση στον πελάτη σε όλο το μενού του εστιατορίου χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή στο κινητό του. Είναι σχεδιασμένη ειδικά για κινητά τηλέφωνα και υποστηρίζονται όλα τα γνωστά brand με οθόνη 5 ίντσες και πάνω. 

Οι πελάτες σας σκανάρουν με το κινητό τους το Qr code που βρίσκεται τυπωμένο πάνω στο μενού, που είναι μοναδικό για κάθε τραπέζι και το e-menu εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τους.

Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να καταχωρήσουν τις επιλογές τους σε πιάτα, ποτά, ορεκτικά κτλ και να στείλουν την παραγγελία τους πατώντας αποστολή κατευθείαν στην POS εφαρμογή σας. Η εφαρμογή πριν την αποστολή θα τους ενημερώσει και για την αξία της παραγγελίας. 

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής του PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery e-food. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούν οι πελάτες του καταστήματος μέσω του e-food συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων που αφορούν τους ίδιους (στοιχεία επικοινωνίας πελάτη, διεύθυνση, παρατηρήσεις κ.τ.λ.) τα είδη που επιλέγουν (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ. ), τον τρόπο πληρωμής (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) και τον τρόπο παραλαβής (delivery ή από το κατάστημα). Όλοι οι νέοι πελάτες που έρχονται από το e-food καταχωρούνται αυτόματα και με τα πλήρη στοιχεία τους στην POS εφαρμογή μέσω της γέφυρας, ενώ όλα τα δεδομένα που έρχονται από το e-food συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις της εφαρμογής και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία.

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery Wolt μέσω του Api της Wolt. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέσω της Wolt και τις πληροφορίες για τα είδη που επιλέγουν οι πελάτες (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ.). Όλα τα δεδομένα που έρχονται από τη Wolt συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία. Ό,τι αλλαγή γίνει στο μενού στο POS γίνεται αυτόματα και στο μενού της επιχείρησης που εμφανίζεται στο Wolt. 

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery Box μέσω του Api της Box. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέσω της Box και τις πληροφορίες για τα είδη που επιλέγουν οι πελάτες (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ.). Όλα τα δεδομένα που έρχονται από τη Box συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία. Ό,τι αλλαγή γίνει στο μενού στο POS γίνεται αυτόματα και στο μενού της επιχείρησης που εμφανίζεται στο Box. 

Ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης του προσωπικού, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή άμεσα διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία! Το ιστορικό ωρομέτρησης και το παρουσιολόγιο στο POS manager διαχειρίζονται και επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνουν αδιαμφισβήτητα και ασφαλή συμπεράσματα! Στο ιστορικό της ωρομέτρησης μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα της προσέλευσης και της αποχώρησης κάθε εργαζόμενου. Το παρουσιολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε για τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το διάστημα, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπο.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ζητήστε μια παρουσίαση